4. February 2010

Vroča tema - nevarni psi AVDIO

Podrobneje: oddaja "Vroča tema"

Bi morali prepovedati nevarne pasme psov?

Slovenijo je pred dvema dnevoma pretresla smrt lastnika treh bullmastiffov. Iz še neznanih razlogov so ga napadli in ga tako pogrizli, da je na kraju dogodka izkrvavel. Med temi psi sta tudi dva, ki sta leta 2006 že napadla Stanislava Megliča, ki je napad k sreči preživel, bil pa je precej hudo poškodovan.
Spomnimo, veterinarska uprava je takrat odredila takojšnjo usmrtitev dveh psov, toda upravno sodišče je po pritožbi lastnikov to odločbo odpravilo kot nezakonito, zato je ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano ustanovilo posebno komisijo, ki je nato preučila vedenje teh psov in ju pod strogimi pogoji vrnila lastniku.


Kaj menite vi? Bi prepoved določenih nevarnih pasem dosegla svoj namen? Ali so le bolj krivi lastniki in bi se njih moralo strožje sankcionirati?

Podajte svoj komentar in kliknite na anketo.

Komentarji

  1. Tamara, 16.02.2010, 16.15

    Točno tako,psi sami po sebi niso nevarni,razen kadar gre za kaksno bolezen,lastnik je tisti,ki s svojim karakterjem vzgaja..žival se odzove,če jo mučis in se brani..v primeru,ki je znan je vpletenih veliko znanih ljudi,tako da se bo nakladalo,lagalo,nazadnje krivci ne bodo kaznovani..

  2. maja, 15.02.2010, 17.11

    ne samo prepoved take pasme tudi lastnik mora biti pameten pri izbiri pasme kaj šele pri vzgoji samega psa .radi imejmo živali.

  3. bond, 07.02.2010, 23.19

    naj bo cucek mucek scrkljan slon,vsem nagobčnik gor in ne bo se dogajal to kar se je do zdej,beri 82 ugrizov samo letos januarja,prijavljenih,koliko še neprijavljenih!?

  4. deževnik, 06.02.2010, 10.06

    Uredniku!!!!!!!!!!
    A ZDAJ SE PA NEBO ODPRLA NOVA TEMA PO NOVIH INFORMACIJAH!!!!!!!!!!!!!!!!!
    VERJETNO NE, KER JE BOLJE PISATI O NEVARNIH PASMAH!!!!!!!!!!

  5. luna95, 05.02.2010, 18.58

    in ni čudn da so ga psi napadli če jih je pa spolno zlorablu pa čist prou mu je da so ga napadl

  6. luna95, 05.02.2010, 18.57

    100% se strinjam z urso!!;) in ja nevarni psi ne obstajajo obstajajo samo nevarni lastniki. Imam psičko in ko se z njo sprehajam in če mi gre nasproti čivava se bom veliko hitrejše obrnila kot pa če bi vidla nekega bulla ker imam s čivavami velik slabše izkušnje ker se kar iz lepega zakadijo vate

  7. rotvajlerbullma, 05.02.2010, 14.36

    Pišete kaki so ti psi pa drugi,... pa raj se za sebe brigite, ko pa tule razlagate o prepovedi psov pa nevem česa. Pol pa prepovejte še belo, pa črno raso ljudi pa tak naprej... Ziher je statistično ena od ras bolj agresivna ko druga.
    Taki ko se vžigate glede pasem, tak sami vete, da se še lastne sence bojite!!!

  8. Sandra, 05.02.2010, 12.46

    Urša bravo, totalno se strinjam s tabo. Pri nas v ulici ima sosed zlato prinašalko, ki je hudo ogrizla nekega gospoda, da se mu še po 7letih pozna brazgotina, ker mu je ob ugrizu spulita stran del kože, pa je ta prijazna, lepa, NEnevarna, cerkljiva, otrokom prijazna, ubogljiva psicka NEnevarne pasme še kar na frej (spuščena laufa okol).

  9. dragutin, 05.02.2010, 08.30

    Uvesti je treba davek na pse,mestnim redarjem in policajem pristojnosti da kaznujejo lastnika če pes ni na povodcu,večje pasme obvezno nagobčnik,v primeru ugriza lastnika kazensko in odškodninsko preganjat(tudi če je vplivna oseba...).
    V primeru da lastnik sprehaja psa naj ima s seboj obvezno vrečke za iztrebke-redarji naj to sank

  10. ursa, 05.02.2010, 08.06

    In kdo dela najvec kravala v stanovanjih ... ja ta najmanjse pasme, ki v vecini niso vzgojene (kdo bo pa maltezana npr. v solo peljal, je pa ja premali!?) in se derejo cele dneve, ne znajo hodit na povodcu (se na fleksiju vlecejo lasnike), itd. Nima veze kater pes je v stanovanju, samo vzgajat jih je treba.
    PS:Bo prej mali ugriznil, kot pa velik p

  11. ursa, 05.02.2010, 08.01

    In zakaj je tako ... ker mora bit pa kr vsak prinasalec prijazen in se lahko vsak nanj obesi. Ce bo mamica z otrokom srecala zlatega prinasalca bo takoj ... a ga lahko nas mal poboza, da se psov navadi ... ce pa sreca pitbulla pa leti na drugo stran ceste. A je kej cudno, da je tolk ugrizov zlatih prinasalcev? Prav nic!

  12. ursa, 05.02.2010, 07.59

    Voznik ... ti javljam, da so moji psi bili in so VEDNO VSEM ZA ZGLED (to pisejo in govorijo drugi) ... na raznih pasjih prireditvah, piknikih, ...
    Dejte nehat z nevarnimi pasmami ... dejte si pogledat kateri pes ima najvec ugrizov ... med njimi je zlati prinasalec, pa ni tretiran kot nevarna pasma, ker nima potlacenega gobca.

  13. fani, 05.02.2010, 07.02

    Da morali bi prepovedati in po stanovanjskih objektih pa strogo prepovedat .Pri mas je pesjak ne po stanovanjski objekt za ljubi. saj ima eden tudi dva taka psa. lajajo pa vsi povrsti da je groza .To ni za v blok

  14. roberto iz lj, 05.02.2010, 01.31

    eveste kaj prvo morjo laniki pocistet v glavi predn nabavlajo dolocene kao nevarne pse drgac sm biu lasnik dveh generacij piit bulov...in vam povem da so cis kul pasme

  15. Miha, 05.02.2010, 01.22

    tem pasmam kot so pitbull, bullmastiff, skratka bullterierjem. Meni osebno je najljubsi in najlepsi pes pitbull, ampak si ga bom omislil sele ko bom zares imel cas za psa, ker s psom se moras redno ukvarjati in ga solati. Je pa pomojem napaka imeti vec taksnih psov, ker to je pa potem ze trop, kateri je ob napadu neobvladljiv.

  16. Miha, 05.02.2010, 01.12

    Mislm da cigarete ubijejo veliko vec ljudi kot pa pes, tako da ne s takimi butastimi vprasanji, da bi prepovedali nekatere pasme. Ja dejmo kar prepovedat cigarete, alkohol, sportne avte, itd.
    Napade te lahko vsak pes, kaksen mali cucek te bo se prej kot pa mocnejsi pes, le da so posledice hujse ce te napade nek bullmastiff.
    Zdaj se dela krivica t

  17. Malnar, 05.02.2010, 00.11

    Psi niso nevarni
    Nevarni so lasniki
    Po enem tednu brez hrane tudi človek ubija za preživetje

  18. dr.G, 04.02.2010, 22.27

    psi so v resnici zveri! imamo edino to srečo da so blazno odljivi in najivni, zato jih tudi imamo. so pa tudi živja bitja, ki morajo odgovarjati za svoja dejanja. pes ki napade človeka si zasluži takojšen uboj lastnik pa se mora obravnavati kot da bi napad storil sam. lastniki psov pa se zavedajte, da je pes lahko tudi nevaren čaprav se vam ne zdi!

  19. Tina, 04.02.2010, 21.49

    ...z večjim psom, zato od takrat vsakokrat oblaja in skače v večje pse. Pa vsi pravijo, da ne bo njihov pes nič naredil... Že mogoče, vendar žival ne pozabi tega, zakaj ne bi torej se izognili temu, ki zna biti velikokrat neprijetno, za nas, kot za druge pse in lastnike. Predvsem so nevarni ljudje, ki jih vzgajajo z drugačnimi, slabimi nameni.
    Lp

  20. Tina, 04.02.2010, 21.43

    Ljudje smo velikokrat nepredvidljivi, prav tako so živali, čeprav mislimo, da naši psi pa že ne! Zjutraj je eden izmed poslušalcev rekel, da lastniki cuckev gredo vedno na drugo stran ceste, ko vidijo velikega psa. S tem se popolnoma strinjam, saj imamo doma tudi majhnega psa. Vendar to počnemo zato, ker je na žalost imel naš kuža slabo izkušnjo...

  21. Urša, 04.02.2010, 20.51

    Obvezna je dresura lastnikov,potem pa še psov! Pa kultura ljudi naj se ne zanemari!

  22. Nai, 04.02.2010, 20.43

    2. Človek je ena in ista pasma pa smo zmožni vsega, od ubiti nekoga do pomagati. Te pse bi kvečjemu mogli takrat dati usmrtit, ampak zaradi tega še ne rabijo vsega posplošit na celotno pasmo!

  23. LaRa, 04.02.2010, 20.42

    popolnoma se strinjam! nevarnih psov ni, samo lastniki!!!!!!!!!!! pes je tudi živo bitje!!! ne moreš kar ubiti žival, človek lahko pa dela kar hoče!!!!!!!

  24. Nai, 04.02.2010, 20.37

    1. Nevarni psi, nevarne pasme blablabla. Vsak pes je takšen kakšen ga lastnik naredi pa naj bo pitbul ali zlati prinašalec. Če bi se neka družina z otroci odločla da si kupi mladička pitbula in bi pes bil od malega navajen da otroci po njem lezejo, da so v hiši pogosto gosti, bi takemu psu prej zaupala kot pa nekomu, ki živi doma sam z prinašalcem.

  25. vasko, 04.02.2010, 20.09

    Kako da ni nevarnih psov?Tisti ki to mislite vzemite literaturo v roke pa se prej prepričajte,šele potem lahko razpravljate o teh stvareh.Prav je da se je zgodilo in se bo še katermu .....

  26. am, 04.02.2010, 19.26

    zakaj pol še za ljudi ne uvedemo smrtne kazni? čeprov dosmrtna je bolša... ma žival je najlažji kr ubit, človek pa lahk dela kar hoče, ubija na nagravžen način, pa za to dobi par let, al pa si na konc končno kj nrdi.
    v tem primeru je pomoje tut lastnik kriv... če bojo kšne odločitve glede tega, sm jest za to da se take pse prepove, ne ubije.

  27. damjan, 04.02.2010, 17.51

    jz bi parad kupil krokodila kje segada nabavit

  28. Dorian, 04.02.2010, 15.54

    Človek je živo bitje,pes je tudi živo bitje.Torej,če je lahko človek,ki je živo bitje napadalen,potem je lahko tudi pes, ki je živo bitje napadalen.Pa ne mi srat po glavi,da nevarnih psov ni.Ko se mu enkrat strga,pol sam bog pomagaj.Lohk se mu strga čist ob eni normalni kretnji človeka,vendar to kretnjo pes vzame za ogrožajočo,ker nima inteligence.

  29. Renata, 04.02.2010, 15.39

    Jaz imam pa repliko na to, da se ni upoštevalo mnenja strokovnjakov. Mnenje se je upoštevalo, zato je dobil lastnik tudi izrecna navodila, kako naj s psi ravna!!! Če pa on teh navodil ni upošteval, je pa njegova stvar. Strinjam se tudi z vsemi, ki pravijo, da ni nevarnih pasem. Res jih ni. So samo socializirani in nesocializirani psi.

  30. Drago, 04.02.2010, 15.03

    Psi niso igrače in se popolnoma strinjam z Jožetom - nobena puška ne ubija, dokler ni v nepravih rokah.
    Vsekakor bi tudi za "nevarne" pse bil potreben "Orožni list" pod pogoji, ki bi izključevali kretenske lastnike in protekcionizem za pridobitev.

  31. amel, 04.02.2010, 15.02

    Take pse je nujno takoj usmtrtit lastnike pa zapreti in hudo kaznovati.
    Brez izjem

  32. MR, 04.02.2010, 14.58

    Ko pogledam psa takoj vem kdo je njegov lastnik. Ljudje si z različnimi pasmami psov pumpajo svoj ego in zdravijo frustracije. Misli da če ima velikega in napadalnega psa bo pa imel zato nek status, ki si ga želi pa ker je šleva si ga ni izboril... Vse "napadalne" pse je potrebno prepovedati brez izjeme.

  33. VOZNIK, 04.02.2010, 13.58

    "Ursa" !!!!
    samo, da nebo slučajno še kakšna vest, da je kdo od tvojih udeležen v napadu psa!
    " Jože Zorman"
    moj podpis!!1
    " Robby"
    eden od teh psov je napadel mimoidočega; ali ne spremljaš poročil ali pa se sprenevedaš!

  34. SOMEONE, 04.02.2010, 13.39

    Nevarnih pasem NI! Delam na veterinarski kliniki, kjer se vsakodnevno srečujem z psi vseh velikosti in pasem. In samo v vednost tistim, ki pravijo, da so nevarne pasme dobermani, bullmastifi.. navadno so to največje maze, če le imajo pravega lastnika. Veliko bolj nepredvildjivi so mali psi, tudi ugrizov teh je veliko več. Šolanje vseh pa OBVEZNO!!!

  35. moje ime ni važ, 04.02.2010, 13.25

    sami majstri tukile vidm... ukvarjam se s slikanjem in sem že narisu sliko na temo ko pes sprehaja lastnika in konj isto svojega. Mogoče, ko pa tolko zaupate psom jim pa dejte štrik in nej vas sprehajajo. Tud jest mam rd pse, ma vseeno obstajajo razlogi, da mamo štrike, pa nagobčnike pa ute zanje.

  36. bojana, 04.02.2010, 13.15

    Tako krvoločne pse ljudje ne bi smeli imeti doma...sploh pa ne zato ker lastniki tekmujejo kdo ima dražjega psa...

  37. martina, 04.02.2010, 12.01

    jast mislem da pes osebno ni nč kriv odvisno je vse od lastnika kako skrbi zanj.tudi nevarne pasme psov so lahko zelo prjazna bitja in si zaslužijo živeti.ne strinjam se da nebi blo nevarnih pasm!

  38. VOZNIK, 04.02.2010, 12.01

    Potem, ko berem Vaše komentarje, bi bilo najbolje, da začnemo sprehajeti; LEVE,KROKODILE ; ITD!
    Živali pa naj raztrgajo ljudi vse povprek!
    Ne čudim se, da delajo take zakone ob taki miselnosti ljudi!

  39. Mara Kričej, 04.02.2010, 11.44

    jaz se strinjam da pri takih pasmah gre za krivdo lastnika.Tudi sama sem imela psa mastina Napolitano in s psom nismo imeli niti malo neprilike.Umrl je star 9 let res pa je da je potrebno veliko truda , časa in ljubezni ter pozorosti če želiš imeti tako pasmo kot hišnega ljubljenčka moraš marsikaj žrtvovati čas, veselje,družbo,dopuste ..šolanje obv

  40. Albin, 04.02.2010, 11.04

    Noben pes ni nevaren!!! Psi se obnašajo kot je lastnik in lastnike treba kaznovat in ne pobijat živali!!!!!

  41. mojcej, 04.02.2010, 10.39

    Prav nobenih psov ni treba prepovedati, samo državne institucije naj opravijo svoje delo, predpisano z zakonodajo, pa bo.

  42. Sašo, 04.02.2010, 10.28

    Počakte mal...najprej: VSEM PSOM NAGOBČNIKE,pa naj bodo krotki,cukrčki al pa mucki?!drugo: lastniki držite pse na štriku,pa tud če so krotki,cukrčki al pa mucki?NISTE SAMI NA CESTI! tretje: človek je umru!Zakaj se ni upoštevalo mnenje strokovnjakov?A ni čudno,vsi so se držali pravil in zakona,a vseeno je človek umru...to je možno samo v demokraciji

  43. robert, 04.02.2010, 09.58

    Uvesti obvezo lastnika psa, da gre v pasjo šolo. Če ne drugje, se tam naučijo ravnati s psom in med drugim tudi pobirati iztrebke. Če lastnik namerava s psom v urbano okolje pa bi moral biti pogoj pozitivno opravljen izpit B-Bh. Takšen standard ponekod že velja. Pri psu je namreč pomemben karakter in vzgoja oz. socializacija in ne toliko pasma.

  44. Sandra, 04.02.2010, 09.42

    Tale tema me je pa močno razjezila!! Nevarne pasme? Halo!!! Obstajajo le nevarni lastniki in nato posledični psi, kar pa NIKAKOR ne morete enačiti z nevarnimi pasmami. Kot da bi zaradi razočaranja nad enim moškim vse moške nato vrgli v isti koš... Bi bilo to fer? Sama imam psa pasme rotweiler, ki je priden, prijazen in scrkljan kot mali mucek...

  45. Henrik, 04.02.2010, 08.37

    Tudi lastnik ki so ga njegovi lastni psi do smrti zgrizli je
    verjetno mislil da njegovi psi niso nevarni. Ok, lastniki so
    krivi in ne psi. Ampak kaj narediti da ljudje na cesti imajo
    vsaj občutek varnosti, če nekdo na vrvici ima psa ( po
    možnosti kakšna stara ženička) ki je 60 kil mišic in ostrih
    zob, in se mu "odpuli" kot temu psu na sliki.

  46. Simon, 04.02.2010, 08.32

    Kot se reče pravica obstaja...Pravilno so poskrbeli za ''lastnika''. Jaz menim, da pes ne napade lastika kar tako, v ozadju mora bit kakšen tehten razlog, npr. slabo ravnanje z njimi, zanemarjenje, morda tudi kašni pasji boji itd. Tudi jaz imam psa in dam roko v ogenj, da mi ne bi naredi nič hudega, saj imava odličen prijatelski odnos.....

  47. ursa, 04.02.2010, 08.27

    Se to bi napisala, da smo se do pred kratkim imeli 4 pse (dve nemski dogi in dve bokserki) - danes imamo samo se dve - ogromni psi, ki se jih itak vsi bojijo. Vzgojene so tako, da na cloveka se NIKOLI niso pokazale kancek agresije. Sola obvezna. Zivijo z nami v stanovanju skupaj s 4 letnim otrokom. S psom se je potrebno dovolj in pravilno ukvarjat!

  48. Robby, 04.02.2010, 08.22

    Tukaj je očiten 100% primer kaj ti pes naredi če ga ‘zanemariš’ ali ker koli. Pes, tudi pudelček vse sespomni kaj počneš z njimi. Veliko primerov je o otroci, ki zanemarjajo oz. nagajajo kužke in potem kužek to en dan vrača. Psi dobro sespomnijo in so tudi živa bitja, tko kot mi!. Popolnoma drugač bi bilo če bi psi napadli kakšen mimodojočega.

  49. ursa, 04.02.2010, 08.19

    Tudi jaz se strijam, da nevarnih pasem ni! So nevarni lastniki. Ne bom metala vseh v isti kos, ampak veliko tistih, ki si nabavi npr. pitbulla, si ga nabavi zato, da si z njim dviguje ego. Pse naj si nabavijo tisti, ki se zelijo z njim ukvarjati in ga imeti kot clana druzine, ne pa zato, da krasi dvorisce hise, pes pa lasnika vidi enkrat na teden.

  50. domen, 04.02.2010, 08.16

    odlična tema za odličen radio!!!

  51. Jože Zorman, 04.02.2010, 08.13

    A orožje ubija? Samo od sebe sigurno ne. Če hočeš imeti legalno orožje moraš za to opraviti šolanje, od orožarja dobiti potrdilo, da je
    le to neoporočno. Nenazadnje pa moraš opraviti psihotest, da lahko orožje poseduješ.
    Psa ima lahko vsak kreten in so v večini primerov pametnejši od lastnikov. Naj prepišejo zakon o orožju za pse in bo OK.

Tvoj komentar
  • Vpišete lahko 350 znakov.

  • Napačna, poskusi ponovno.

* Neokusni, žaljivi in neprimerni komentarji bodo izbrisani.
Prosimo za razumevanje!